lørdag 2. januar 2016

Nyttår!!

Nyttår

Det fantastisk å se tilbake til ett år med mange fine øyeblikk sammens med gode mennesker. Dette året har jeg møtt utrolig mange ukjente som har beriket livet mitt med glede, og masse positiv energi, og endt opp som venner for livet. Jeg tror det å være åpen og motagelig for nye impulser er viktig. Det har i allefall bidratt til å løfte meg videre som menneske. Med løfte meg videre som menneske mener jeg at jeg har komt dypere inn i mitt indre, bak tankene og egoet.  Gjennom gode diskusjoner, samtaler og opplevelser.

Det gamle året er fortid nå, det er forbi, det betyr ikke så mye lengre. De gode minnene vil være med meg. Og jeg vil søke de når behovet for det melder seg.

Det neste året vet jeg svært lite om, det er fremtid, alt kan skje. Derfor er øyblikket nå i fokus, og jeg har det bra, jeg føler meg lykkelig.
Jeg jobber med meg selv hver dag for å bli flinkere på å gripe øyeblikket. Eller i alle fall mere bevisst på øyeblikket. For det er det eneste vi har.

Jeg har ikke så mange mål for det neste året. Det eneste jeg vet, er at jeg skal gjøre alt for å føle øyeblikkene, være tilstede , gjøre det beste ut av hver dag, og gjøre alt jeg kan for å spre positiv energi. Veien blir til mens jeg går.

Jeg er commita noen månder til en fantastisk jobb, hvor jeg kan være meg selv, og skape nye realsjoner med mennesker fra hele verden. Det er fint å tenke på. Håper de menneskene jeg krysser min sti med, er åpen og gir postiv energi, da vil 2016 bli magisk.


Personlig skal jeg jobbe med egoet mitt, det har gått opp for meg den siste tida at egoet styrer alt for mye av livet. Jeg vil det året her gi det midre rom til å styre, og jeg vil gi mer rom til det som ligger lengre inn ; forståelse, åpenhet, glede, ydmykhet, være glad for andre, enkelhet, toleranse, visdom, vennlighet, sympati.
Så vil jeg legge bort illusjoner som ikke bidrar til noe godt: Egoisme, sjalusi, makt, sjølgohet, intoleranse, anger, skyld osv.

Det her blir ett bananas bra år. Håper på mange nye vennskap og GLEDE i 2016.



GODKOK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar